جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
کلینیک فیزیوتراپی دکتر نصیری ( شفا )

فیزیوتراپی در منطقه ۵

فیزیوتراپی در منطقه ۵

فیزیوتراپی با استفاده از تکنیک های فیزیکی برای تحرک ، عملکرد ، پیشگیری از آسیب ، توانبخشی و سلامت کلی و آمادگی بیمار ارائه می شود.

تخصص دارد. اگر از بیماری مزمن رنج می برید یا در حال بهبودی از سکته مغزی هستید ، ممکن است به فیزیوتراپیست ارجاع داده شوید.

شرایط دیگری نیز وجود دارد که نیاز به درمان فیزیوتراپی دارد. به عنوان مثال اگر در تصادف رانندگی دچار شده اید یا از آسیب ناشی از کار رنج می برید ، ممکن است برای ارزیابی و تشخیص وضعیت خود به فیزیوتراپیست مراجعه کنید.

علاوه بر مدیریت درد ، یک فیزیوتراپیست حرفه ای در مورد وضعیت و درد خود و نحوه جلوگیری از عوارض بعدی ، از بین بردن یا مدیریت درد به بیماران آموزش های لازم را می دهد.

متخصصان ما در کلینیک فیزیوتراپی دکتر نصیری ( فیزیوتراپی در منطقه ۵ ) با استفاده از دانش روز و بروزترین متدها و پیشرفته ترین تجهیزات فیزیوتراپی خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی را برای کمک به کاهش مشکلات بیمار و بهبود کیفیت زندگی در بیماران ارائه می دهند.

موارد کاربرد فیزیوتراپی

توانبخشی پس از آسیب های ارتوپدی

بیماری ها و آسیب های ارتوپدی از جمله بیرون زدگی دیسک کمر ، آرتروز مفاصل ، آسیب های ورزشی نیازمند دریافت خدمات توانبخشی با فیزیوتراپی هستند.

توانبخشی پس از سکته مغزی

توانبخشی پس از سکته مغزی به نوع ریکاوری مورد نیاز شما پس از تجربه سکته مغزی اشاره دارد. بیمارانی که دچار سکته مغزی می شوند ممکن است دچار اختلال در عملکرد قسمتهایی از مغز خود که مسئول حرکات بدن هستند بشوند ، برای بهبودی از این آسیب ، بیمار نیاز به یک برنامه توانبخشی دارد که هدف آن بهبود تحرک و عملکرد بیمار است.

بیماری پارکینسون (PD)

PD یک بیماری پیشرونده است که به عنوان یکی از شایع ترین اختلالات نورون های حرکتی در جهان شناخته می شود. یکی از روشهای درمانی مفید که برای بیماران PD استفاده می شود ، ارائه برنامه ورزشی و توانبخشی به بیمار است که به بهترین وجه با نیازها و ضعف های بیمار مطابقت داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که ورزش یک روش عالی برای کاهش سرعت پیشرفت PD است. یک فیزیوتراپیست حرفه ای می تواند یک برنامه ورزشی را برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری در اختیار بیمار قرار دهد و از روش های مختلف درمانی برای کمک به مدیریت درد استفاده کند.

فیزیوتراپی در منطقه ۵

فیزیوتراپی در منطقه ۵

 

سایر موارد کاربرد
  • توانبخشی قبل و بعد از جراحی
  • بیماریهای نورون های حرکتی
  • فلج مغزی
  • کمردرد
  • گردن درد
  • درد شانه
  • زانو درد
  • دست و مچ دست
  • آسیب های ناشی از تصادف رانندگی
  • مشکلات ناشی از ضعف عضلات کف لگن مانند بی اختیاری ادرار و مدفوع

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی در منطقه ۵ – فیزیوتراپی در اکباتان – فیزیوتراپی در آیت الله کاشانی – فیزیوتراپی در غرب تهران – دکتر فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در منطقه ۵

اشتراک گذاری