جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
کلینیک فیزیوتراپی دکتر نصیری ( شفا )

فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی

فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی توسط متخصصان ما در مرکز فیزیوتراپی دکتر نصیری در غرب تهران برای کمک به توانبخشی و بازیابی هرچه سریع تر قدرت و تحرک در ورزشکاران ارائه می شود.

هنگام شرکت در ورزش، مسابقات، تمرینات ورزشی یا فعالیت های تناسب اندام، اغلب ممکن است صدمات ایجاد شود. کاهش رویکردهای تمرینی مانند گرم کردن ناکافی و عدم آمادگی جسمانی از علل آسیب های ورزشی غیر معمول است.

از نظر مقابله با آسیب های ورزشی، توانبخشی فیزیکی لازم است. مزیت فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی  بازسازی قدرت و حرکت در قسمت هایی از بدن پس از وقوع آسیب و همچنین مدیریت درد، جلوگیری از آسیب دائمی و عود مشکل است. متخصصانی وجود دارند که می توانند به بهبود بیماران پس از آسیب کمک کنند. فیزیوتراپیست ها برای کمک موثر پس از وقوع آسیب آموزش دیده اند. برای مثال یک درمانگر می تواند تمرینات خاصی را نشان دهد و روش های کششی و روش های دیگر را با استفاده از تجهیزات تخصصی مناسب برای رفع مشکلات آموزش دهد.

فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی

فیزیوتراپیست ها قبل از درمان باید آنچه را که درگیر است و ساختار آسیب دیده را درک کنند. و همچنین میزان آسیب دیدگی. این برای بیمار تأثیر خوبی دارد. درمان یک ورزشکار آسیب دیده باید به صورت روزانه مورد ارزیابی قرار گیرد. صدمات وابسته به زمان هستند، بنابراین اساساً روند بهبودی معمولاً از الگوی فاز حاد، فاز تحت حاد و فاز مزمن پیروی می کند.

فیزیوتراپی فقط برای مجروحان نیست. بسیاری از کلینیک‌ها ارزیابی‌های پیشگیرانه را برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا ضعف عضلانی یا سایر عدم تعادل‌هایی که احتمالاً می‌تواند منجر به آسیب شود، ارائه می‌دهند. برای مثال، اگر مشکلی تایید شود، فیزیوتراپیست باید تمرین‌های متفاوتی ارائه دهد تا مشکلی مانند سفت شدن عضلات همسترینگ به چیزی جدی‌تر مانند پارگی همسترینگ تبدیل نشود. علاوه بر این، اگر قادر به لمس انگشتان پا یا انجام تمرینات ورزشی مانند اسکات عمیق بدون احساس درد نیستید، باید یک قرار ملاقات بگذارید. اینها اغلب نشانه‌های یک مشکل زمینه‌ای هستند، مانند سفت شدن همسترینگ یا رشد ناکافی باسن.

کلینیک ما طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌دهد که همگی برای همه کسانی که می‌آیند و به ما مراجعه می‌کنند، توصیه می‌شوند و متناسب با آن هستند. طیف وسیعی از درمان‌ های ما مکمل بدن و ذهن است، به شما کمک می‌کند تا درد و آسیب‌دیدگی نداشته باشید، اقدامات پیشگیرانه را برای حفظ سلامتی و افزایش سطح عملکرد شما ارائه می‌دهد.

هدف اصلی ما در مرکز فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی بازگرداندن رفاه شخصی شماست تا بتوانید از یک زندگی فعال، سالم و بدون درد لذت ببرید. 

 

کلمات مرتبط :

فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی – درمان آسیبهای ورزشی با فیزیوتراپی – فیزیوتراپی در جنت آباد – بهترین فیزیوتراپی غرب تهران

فیزیوتراپی تخصصی آسیبهای ورزشی

اشتراک گذاری